Najčastejšie otázky

1. Mám garantované doručenie na celom Slovensku?

Áno, doručenie zabezpečuje prepravca, ktorý doručuje v rámci celej Slovenskej republiky. Viac sa dozviete tu.

2. Koľko zaplatím za dopravu?

Cenu dopravy určuje veľkosť a hmotnosť vášho balíka. Tieto parametre nájdete v popise kupovaného produktu. Výslednú cenu si viete pozrieť v košíku pri volení spôsobu dopravy. Viac informácií nájdete tu.

3. Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Objednávku viete zrušiť telefonicky na čísle 0907 987 067 alebo e-mailom na info@grejt.sk

4. Kedy mi budú vrátené peniaze za storno objednávky?

Peniaze budú vrátené štandardne do 5 pracovných dní.

5. Doručujete tovar ej cez sviatky a víkendy?

Nie, tovar je doručovaný len počas pracovných dní na základe podmienok zmluvných prepravcov.

6. Musím sa u vás zaregistrovať ak chcem nakúpiť?

Nie nemusíte. Vytvorenie, rovnako ako dokončenie objednávky je možné vykonať bez registrácie alebo prihlásenia.

7. Ako zistím, že mi bude tovar doručený?

O doručení tovaru vás bude kontaktovať prepravca v deň prevzatia zásielky a v deň doručenia, a to prostredníctvom e-mailu a SMS správy.

8. Ako zaplatím zľavovým kupónom?

Darčekovú poukážku/marketingovú zľavu či zľavový kód je možné uplatniť v košíku v časti spôsob platby. Tu nájdete pole s názvom "Zľavový kód". Do tohto poľa je potrebné napísať kód poukážky a zľava sa vám automaticky zaráta.

Chýba vám tu odpoveď na vašu otázku? Napíšte nám na info@grejt.sk

1. Ako môžem reklamovať zakúpený tovar?

S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť buď priamo na autorizovaný servis značky produktu, alebo na naše údaje o adrese doručenia reklamácie, ktoré nájdete tu.

2. Kam môžem poslať tovar na reklamáciu?

Reklamácie tovaru reklamujeme na adrese GREJT s.r.o., Krušovská 2092/71, 955 01 Topoľčany.

3. Môžem tovar aj vrátiť?

Áno, tovar je možné vrátiť do 14 dní od zakúpenia produktu. Tovar môžete vrátiť na adresu GREJT s.r.o., Krušovská 2092/71, 955 01 Topoľčany. Pokiaľ vraciate tovar prostredníctvom pošty alebo kuriéra, nezabudnite na sprievodný list.

4. Čo všetko musím v rámci reklamácie poslať? 

K reklamácii je potrebné doručiť tovar, ktorý chcete reklamovať, kópiu daňového dokladu o kúpe tovaru, príslušenstvo (nabíjačka, stojan...), ktoré môže byť príčinou poruchy. V prípade iného ako osobného doručenia nezabudnite priložiť sprievodný list, v ktorom je porucha detailne opísaná.

5. Musím s tovarom na reklamáciu odovzdať aj obal/krabicu v ktrorom bol zakúpený?

Obal tovaru nie je potrebný, je však vhodný na účely lepšej manipulácie a pre prevenciu poškodenia prepravou.

6. Ako dlho bude trvať kým dostanem reklamovaný tovar naspäť?

Všetky reklamácie sa snažíme vybaviť v čo najkratšom možnom čase. Najneskôr však do 30 kalendárnych dní od prijatia reklamácie. 

 

Chýba Vám tu odpoveď na Vašu otázku? Napíšte nám na info@grejt.sk.

 

Naposledy zobrazené produkty

 
 

 
 

 
 
 
 

 
 

 
 
 
 

 
 

 
 
 
 

 
 

 
 

Predvoľby cookies

  • Vaše súkromie
  • Nevyhnutné cookies
  • Výkonnostné cookies
  • Funkčné cookies
  • Marketingové cookies
  • Údaje používateľa
  • Prispôsobená reklama